luni, 20 iunie 2011

Cartea bate filmul ( "Ultimul cântec")

 
Acum ceva timp am citit “ Ultimul cântec” scris de unul din autorii mei preferaţi, Nicholas Sparks. Paginile au curs cu repeziciune,  povestea topindu-se în urma ochilor mei care au savurat fiecare cuvânt. Cartea am terminat-o în câteva zile, autorul încântându-mă din nou cu o poveste de dragoste inedită. În concluzie, cartea a fost sublima. Povestea lor, acompaniată de sunetele pianului ce se auzea în răstimp, mi-a bântuit sufletul mult timp.
Filmul l-am văzut înainte de a citi cartea, şi atunci m-a încântat enorm. Însă dupa ce am citit cartea am realizat faptul că din film s-au tăiat scene esenţiale, unele lucruri erau schimbate, etc.  Imediat după ce am terminat de citit cartea am revăzut filmul, şi, făcând o comparaţie am ajuns la rezultatul : Cartea bate filmul.









Enjoy!               

8 comentarii:

  1. d'abia astept sa citesc cartea 8-> !

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am citit cartea dar recunosc ca sunt curioasa.
    La film singurul lucru care nu mi-a placut a fost faptul ca a jucat Miley...
    In majoritatea filmelor care sunt facute dupa carti sunt taiate foarte multe scene..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, Blacky:].
    Si eu am cam dat inapoi inainte de a vedea filmul, numai fiindca era cu... Miley:D.
    Am crezut, la inceput, ca e un film de copii mici(avand in vedere cel mai celebru rol al lui Mihely...), dar am ramas masca dupa ce l-am vazut:].

    Dee';)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei,bine Miley a jucat destul de bine ,insa asta nu inseamna ca sunt fana ei.Are momentele ei bune,recunosc. Ceea ce a contat a fost tema filmului care ma atras cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, si mie mi-a placut mult tema filmului si sunt de acord ca nu trebuie sa judeci un film doar pentru actori;).
    In orice caz, actorii sunt profesionisti si isi joaca rolurile asa cum trebuie. Nu e nevoie sa fii fan ca sa afirmi asta, asa cum ai zis si tu;).

    RăspundețiȘtergere
  6. Cartea mi s-a parut mai buna decat filmul.Am citit-o intr-o noapte,si am plans foarte mult spre sfarsitul cartii.M-a emotionat profund.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am reusit sa citesc cartea.Dar am vazut filmul si cred ca va fi de 10 ori mai buna cartea decat filmul.

    RăspundețiȘtergere
  8. De unde pot sa downloadez si eu cartea?

    RăspundețiȘtergere