marți, 30 august 2011

O zi


N-am citit cartea aceasta, desi ma tenteaza. Am aflat de ea dupa ce am aflat ca exista si film! Titlul filmului este 'One Day' si o sa apara prin toamna la noi in tara daca nu ma inseala pe mine memoria.

Dar sa revenim la carte.

15 iulie 1988. Emma si Dexter se intalnesc in noaptea de dupa absolvirea universitatii. A doua zi, fiecare va trebui s-o ia pe propriul drum. Dar unde vor fi ei pe data de 15 iulie, anul viitor? Dar peste doi ani? 
Sanse si oportunitati ratate, zambete si lacrimi, succesuri si esecuri - o relatie dezvaluita prin franturile de viata ale unei singure zile, timp de douazeci de ani. 15 iulie.



Poza asociata

Melodia asociata

11 comentarii:

  1. Cat ador melodia celor de la The Connells! Si imaginea pe care ati ales-o imi place :) Cred ca voi trece cartea pe lista de cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna chiar interesant. Cred ca o sa o pun pe lista:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna interesant.Trebuie cumparata!:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam ca a aparut si in Romania aceasta carte. Abia astept sa vad si filmul, sa-mi iau si cartea. Ms de info. :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cool..am citit umpic din ea in engleza..dar m-am cam plictisit.
    P.S:Stiu melodia asta la chitara:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca cartea e super :x Si melodia asociata e geniala :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Am mai auzit de aceasta carte si de fiecare data mi-am zis ca e speciala si ca ar trebui, cel putin, s-o trec pe lista de asteptare "must buy".
    Cred eu, ca voi trece la fapte cat mai curand.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pare interesanta cartea. Cred ca o sa mi-o cumpar si eu cand o sa am bani:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sună bine, chiar foarte bine.
    E ciudăţică, îmi place. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. M-ati facut curioasa. Cu prima ocazie cred ca am s-o "devorez" :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Pare super interesnatt! ;x

    RăspundețiȘtergere