luni, 5 septembrie 2011

Pulbere de stele

Ooook! Deci, fiti atenti! Acum cateva luni am vazut un film numit 'Pulbere de stele', iar ieri, in timp ce ma uitam pe net am facut o descoperire - exista si carte! Si nu m-am putut abtine sa nu scriu despre ea pe blog...

 Pulbere de stele
de Neil Gaiman



,, A fost odată un tânăr care dorea să-şi îndeplinească Dorinţa Sufletului...''
 
 Tristán Thorn este locuitorul unui sat înconjurat de un zid care nu lasă pe nimeni nici să intre, nici să iasă. Dar atunci când se îndrăgosteşte de frumoasa Victoria, el îi promite că îi va aduce în dar steaua pe care a văzut-o căzând într-o seară de octombrie. Dar pentru ai aduce steaua, Tristán trebuie să treacă de zid şi să pătrundă în Lumea Zânelor. Ajuns în acel tărâm plin de vrăjitoare, inorogi şi alte fiinţe fabuloase, el descoperă că nici măcar o stea căzută nu e ceea ce şi-a imaginat el. Iar ăsta e decât începutul celei mai mari aventuri a vieţii lui...
 
 
Poza asociată 

 Melodia asociată 


11 comentarii:

  1. N-am auzit de cartea asta dar de Neil Gaiman da.El a scris cartea Coraline, la care eu am vazut filmul.
    Poate fac rost de pulbere de stele si am s-o citesc.Pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia asociata este absolut superba! Imi amintesc ca obisnuiam sa o ascult incontinuu vara trecuta.
    Cat despre carte, la ce editura a fost publicata? Nu am mai auzit de ea si de aceea intreb.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare daca e și cartea, oricum filmul mi-a plăcut la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit-o acum cativa ani, si e mult mai buna decat filmul!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. *Dianette, cu siguranta autorul e mai popular decat cartea asta.

    *Nicoleta, ma bucur ca iti place!:x Cartea a fost publicata la editura Tritonic:).

    *A_wounded_soul, sunt sigura ca romanul e mult mai bun decat filmul!

    *books4friends, de-abia astept sa o citesc si eu! Nu am vazut inca filmul, insa suna foaaarte bine=p~.

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma faci curioasa... La ce editura a aparut?

    RăspundețiȘtergere
  7. alexa, cartea a aparut la editura Tritonic

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa cartea..:>..M-ai facut curioasaaa:x

    RăspundețiȘtergere
  9. vai!!!! am vazut filmul si ni s-a parut interesant. Chiar nu stiam ca este si o carte :D cred ca o voi cauta pe net

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiam de carte de mai de mult timp, iar Alexya a vazut filmul si a zis ca e fain.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pre interesant!Imi pare foarte rau ca am ratat filmul!:(O sa caut cartea:x!

    RăspundețiȘtergere