marți, 4 octombrie 2011

Cum sa spui adio

Buna din nou! Azi vreau sa va prezint o carte de la editura LEDA , si anume...

Cum sa spui adio


Încă din adolescenţă, Katherine are planuri mai mari decât îi poate oferi provincialul oraş Fresno, iar anii petrecuţi în atmosfera incitantă din internatul unei şcoli de pe Coasta de Est o vor pregăti pentru viaţa agitată din Manhattan. Cocktailuri scumpe, însă adesea nici un şfanţ în buzunar, bărbaţi nepotriviţi, dar plini de şarm, slujbe (şi ele tot) nepotrivite, dar şi lipsite de orice haz, prieteni care vin şi pleacă, încercări de a trăi altundeva şi de a avea o relaţie stabilă sunt doar câteva dintre lucrurile de la care va trebui la un moment dat să-şi ia adio.



 Poza asociata

Melodia asociata
[cam in mod paradoxal pusa melodia, nu?:))]

siiiiii!

Va amintesc, sa nu uitati sa va cumparati volumul II din seria 'Vampirii sudului', si anume ' Moartea la Dallas' distribuit impreuna cu revista Bravo! la pretul de 10,99 lei
(revista+carte)



10 comentarii:

  1. Bine, cartea pare foarte interesanta! Sincera sa fiu, n-am mai auzit de ea inainte. Imi aminteste oarecum de "Visatoarele" de Alexandra Ares, de starea aceea de deprimare a tinerei Kitty[asa se numea personajul].
    P.S. Melodia este chiar relaxanta!Imi place!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de recomandare! :> Cu melodia m-ai cucerit :X
    Si da,am luat de dimineata vol II...L-am inceput si este foarte interesant. Funny fact : Cartea apare cu Bravo girl, va imaginati ce fata a facut vanzatoarea cand eu , baiat fiind, i-am zis "Dati-mi va rog revista Bravo girl" :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaai=]]. Saraca vanzatoare:]]. Cred ca si-a zis "Apocalipsa... inca un semn ca vine!" =]].

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare e melodiaa.. Cartea am notat-o. Am o lista lunga de cand iti citesc blogul!! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Flyerboy, wow, ne bucuram! :)

    Criss.

    RăspundețiȘtergere
  6. http://just4books.blogspot.com/2011/10/castigi-o-carte-garantat.html

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos...e frumoasa melodia..m-ai facut curioasa ...pare interesanta cartea

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate informatii gasesti pe acest blog:D mi-a placut inceputul postarii "cum sa spui adio" ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesant.. Am citit o carte cu un titlu foarte asemanator, dar povestea se deosebeste total. Cartea se cheama "L'arte del dirsi addio" de Rebecca Connell.
    Pare foarte frumoasa, as mai vrea si eu sa gasesc carti in romaneste, dar nu prea am posibilitatea pe aici..

    RăspundețiȘtergere