joi, 6 octombrie 2011

Multumiri+Obscena pasare a noptii

Hello, dragilor! Ce faceeeti?
Eu foarteee foartee bine. Ieri am aflat ca am primit sponsorizare de la editura LEDA si inca nu-mi vine sa cred!:))
In primul rand, multumim editurii Leda pentru sansa pe care ne-a dat-o, promitem ca n-o sa va dezamagim!
Iar in al doilea rand, va multumim vouaaa, dragii nostrii cititori, pentru ca fara voi aceasta sponsorizare nu ar fii fost posibila. Va multumim ca va petreceti cateva minute din viata ‘rasfoind’ blogul nostru! Sunteti pur si simplu minunati! Jos palaria in fata voastra, scumpilor! >:D<

Asaaaa, iar acum, vreau sa va prezint o carte foarte interesanta.

Obscena pasare a noptii
de Jose Donoso


Într-un stil plin de imaginaţie, vizionar, luxuriant şi puternic, specific realismului magic, naratorul şi protagonistul Humberto Peñaloza, scriitor ratat, încearcă să reconstituie o complicată poveste a nobilei familii Azcoitía, împletită pe plan simbolic cu mitul sud-american al monstrului Imbunche. Plină de poveşti pe mai multe nivele, de personaje care îşi schimbă identităţile, vocile şi aparenţele, de magie, mituri, credinţe, infime plăceri lumeşti şi forme bizare ale dragostei, Casa de Exerciţii Spirituale a Încarnării din Chimba, al cărei paznic şi creator este, de fapt, Humberto, devine nu numai centru al lumii, ci o imitaţie în mic a ei, un univers al monstruozităţii şi disperării, al celor mai mari spaime şi obsesii ale fiinţei umane.

Poza asociata

Melodia asociata
(da, da, stiu, melodia nu are legatura, dar imi place muult!
Judaaas, Judaaas aah! \:D/)

Cam atat pe ziua de azi.
Va puuup!



11 comentarii:

  1. Multe felicitari pentru sponsorizare:D>:D<!!! O meritati din plin pentru toata munca si sufletul depus pentru acest blog de nota 10:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Alexya! Esti o dulceata!
    Si voi ati meritat sponsorizarea, ne bucuram mult pentru voi! >:D<

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!>:d< O meritati pe deplin!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim, kyky! Poate in ianuarie o sa ai si tu noroc! >:D< Iti tinem pumnii stransi!

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru sponsorizare!
    Eu am cartea Obscena pasare a noptii in biblioteca,dar inca n-am apucat s-o citesc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari:D imi place tema:D pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar nu tin neaparat sa obtin sponsorizare Leda.:)
    In primul rand, nici macar nu am fost fidela celor care imi citeau blog`ul. Tot ce vreau sa fac este sa stimulez cititul.:) Sa il promovez intr`un mod interesant si distractiv!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @bloodsister, multumiiim! >:D<

    @C.L.M., >:D< si noi te pupam. :*

    @kyky, imi place cum gandesti!:> >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca odata felicitari!..Sii..noua tema e mult mai potrivita si mai frumoasa!:>..mega like :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe deplin meritata. Faceti o treaba excelenta :D

    RăspundețiȘtergere
  11. ce ai scris despre carte se afla si pe spatele acesteia, deci..

    RăspundețiȘtergere