luni, 28 noiembrie 2011

Metode de a scapa de stres

Nu stiu voi, dar eu una sunt cu nervii intinsi la maxim. Maine dau teza la mate si mi-e teama c-o sa fac un cascaal o branza..., dar ma rog, hai sa facem un paradox: eu, aia stresata, va zic voua cum sa va .. 'de-stresati' (nu intrebati, nici eu nu stiu de unde le scot..)

Si avem asa: vineri cand am dat teza la romana tremuram toata si ma tot intrebam 'dar daca nu stiu aia?' 'dar daca n-o sa fac bine?' 'dar dacaaa..?' si tot asa, siiii, ia ghiciti ce-am facut: am inceput sa fredonez Bon Jovi. Da da da! Era cam ciudat, adica, toata lumea scria (si eu la fel) dar in timpul ala mai fredonam si 'It's my life' :)). Deci, fredonati It's my life, sau orice melodie care va place si va bine-dispune. Pe mine m-a ajutat.

Aveti emotii si sunteti stresati cand va ridica vrajitoarea profa in picioare sa va asculte? Eu una daaa. Imi amintesc ca acum ceva vreme mi-a dat o prietena un pont, si anume 'sa-mi imaginez toata clasa in chiloti!'. Nu stiu cum sa va zic ce a iesit, mai exact pe mine m-a pufnit rasul si profa se uita la mine gen: 'haaaa? o.O' Deci serios, merita incercata! (Daca va amuzati din orice, ar fi mai bine sa nu)

Mesaje optimiste! Yeap, sunt un remediu foarte bun anti-stres. Scrieti un text optimist pe o foaie, o puneti in buzunar si de fiecare data cand aveti nevoie, cititi mesajul. Suna dragut, nu? :)

Voi ce alte metode de 'de-stresare' folositi? :)


8 comentarii:

  1. Si eu am probleme cu nervii ,iar cand sunt foarte tensionata trag aer in piept,iar in acelasi timp numar pana la 10.Uneori functioneaza :D

    RăspundețiȘtergere
  2. de obicei ma de-stresez gandindu-ma la lucruri amuzande sau ca de obicei colegi de clasa spun ceva si ma amuz si uit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut astazi ultima teza, la mate :)) Am scapat finally. Inainte de teza eram extrem de stresata, daca nu stiu, daca iau nota mica..chestiile obisnuite ..dar am tras aer in piept, m-am relaxat si am ras cu prietenii. Chiar a ajutat :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu luni am dat ultima teza si anume la mate, pacat ca nu ai postat sfaturile astea mai devreme:( dar eu am pierdut cam 5-10 min. ca sa ma relaxez la inceput, eram atat de speriata si de emotionata incat tremuram toata, de abea puteam tine pixul in mana. Bine ca am scapat si de seria asta de teze:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si eu teza la mate, si cu asta am terminat sezonul stresului. Am inceput si eu sa fredonez melodia "It's my life" :)) . Si chiar m-a ajutat.
    Multumim pentru sfaturi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Dee, cu intarziere iti zic La multi ani (pentru ieri, ziua onomastica) >:D< Sa traiesti:))

    RăspundețiȘtergere
  7. intra la mn sa vezi ce metode am sa scapi de stres :)) apropo...La Multi Ani daca a fost ziua ta :!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte dragut articolul...Ia sa iau in ordine metodele: fredonatul..merge! 100& ..il practic si eu..si de multe ori tot cu Bon Jovi..Cat despre toata clasa in chiloti - mai greu..adica ori o sa ma apuce pe acolo o criza de ras ori o sa-mi pierd prea mult concentrarea atunci cand construiesc imaginea la fete ;))...Si ultima..nu am incercat-o..dar totusi, recent, intr-o ora de mate , m-am trezit ca am scris pe foaie "WTF?" :))..Se pune??

    P.S. o iarna frumoasa intregii echipe!!

    RăspundețiȘtergere