miercuri, 4 ianuarie 2012

'Leapsa'


'mneata, populatie! Sunt cam matinala azi.. de fapt, n-am dormit toata noaptea, ha ha, si imi cam pica ochii in gura. Daarrr, sa trecem peste asta. Voi ce faceti, cu ce va mai laudati? Hai c-o lungesc prea mult. Deci am primit o 'leapsa' de la Paul - btw, thanks! - in care trebuie sa spunem ce vrem noi de la 2012.

Pai iaaa sa vedem.

Sa ne dublam - triplam, chiar - numarul de vizite pe zi pe care-l avem.
Mai multi cititori.
Mai multe concursuri, pentru voi, desigur. :)
Mai multe sponsorizari...
                                  ....... mai zic si faza cu 'daca ai sanatate, ai de toate' ? :))

Hmm.. note bune la capacitate (nu ma supar daca iau 10, hihi).
Sa intru la un liceu bun si ,of course, sa am colegi si colege destul de ok! :)
Sa ma indragostesc, maybeee.


Cam asta imi doresc eu de la 2012. Voi ce va doriti? :)

PS: Yep, i know. pozele nu au nicio legatura cu postarea, dar sunt foarte dragute. :))


9 comentarii:

  1. Sper ca toate dorintele sa ti se-nplineasca!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. iti doresc si eu sa iei 10 la capacitate >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta teoria ta cu soarecii de laborator :)). stii ce ma face sa'mi pun intrebari? faptul ca ft multi oameni(preoti si nu numai) isi restrictioneaza accesul la placerile vietii, pe care le considera pacate! cum naiba, nu pot intelege. daca exista D'zeu, tot el trebuie sa ne fi dat aceste placeri, de ce sa nu profitam de ele? :-?? in schimb preotii se castreaza iar noi murim de pofta pt o bucatica de carne(ma refer la posturi) si stam mereu ca sfintii. pt o mantuire pe care nici nu stim daca o vom primi sau nu... dc? poate ca si D'zeu se distreaza acolo sus cum facem noi, nu? :-?? D'zeu ne'a creat sa ne bucuram de toate placerile vietii, iar celelalte lucruri le consider stupizenii de'ale muritorilor... eu asa cred.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raisa & Aira, awww, multumesc mult, dragelor! >:D<

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  5. iii:> nu-s singura care vrea sa se indragosteasca:> iiii :> bafta babe:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca esti/sunteti interesata/e, este un concurs cu carti pe blogul Booktown lover http://booktownlover.blogspot.com/2012/01/concurs-libris.html
    Nu stii niciodata cum ti-e norocul:D Daca te inscrii, imi spui/spuneti si mie? Multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ramona, scuze, dar la concursuri eu şi random.org nu ne prea împăcăm... Oricum, succes!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multa bafta cu tot ce v+ati propus!!!:)

    RăspundețiȘtergere