joi, 19 aprilie 2012

Leapşa!:)

            Hei!:) Am primit o alta leapsa, de data asta de la Cipryan(multumiim!). Dupa cate am vazut noi, are scopul de a ne cunoaste mai bine. Eh, noi credem ca v-ati format deja o parere despre noi, dar n-avem nimic de pierdut.


1.Prenumele tau.
D: Andreea
C: Cristina

2.Culoarea preferata.
D: turcoaz
C: albastru

3.Filmul preferat.
D: Titanic <3
C: Aaa.. Scrisori catre Julieta

4.Piesa preferata.
D: Imi schimb prea des piesele preferate;)). Acum e:
C: Geniale versuri. 


5.Ultima piesa ascultata.
D: \m/
C: La radiooo:))


6.Prima recenzie facuta.
D: „O scrisoare de dragoste”
C: ''La rascruce de vanturi''.

7.Prima carte fantasy/YA citita.
D: „Invocarea” – Kelley Armstrong
C: Semnul de P.C. + Kristin Cast
 
8.Ultima carte citita.
D: "Frenezia"
C: Elixirul vietii

9.Cea mai tare carte citita pana acum.
D: Ar fi muuulte! Prea multe.
C: Aaa... sunt o gramada. 

10.Ultima carte cumparata.
D: Hmm:-?. „Misterele dragostei” – Danielle Steel
C: O zi de David Nicholls

11.Ultima carte primita (cadou/sponsorizare etc.)
D: Ieri am primit „Ma sinucid alta data” de la Libris:).
C: 7 zile pentru o eternitate, de  la Libris

12.Autorul/Autoarea preferata.
                     D: Jeremy Clarkson(I know, I know v-am innebunit cu el si o s-o fac in continuare >:) )
C: Cecelia Ahern

13.Caine sau pisica?
D: Caine
C: Caineeee! :o3

14.Biblioteca ideala [poza - necesara]
D: Nu conteaza asa de mult aspectul, ci cartile ce se afla in biblioteca. Dar daca trebuie neaparat, cred ca asta ar fi. 

C: micuta si draguta


15.Cea mai buna continuare a unei carti.
D: „Luna albastra” – Alyson Noel
C: Initierea de Richelle Mead

16. Cea mai proasta continuare a unei carti.
D: Inca nu am dat peste asa ceva.
C: N-aveeem.

17.Vampiri sau Varcolaci?
D: Vampiri=p~
C: Ingeri ;;). Vampiri, fie. :))


18.Filmul sau cartea?
D: Cartea, clar.
C: Cartea.

19. Editura preferata.
D: Fiecare editura are atat carti bune, cat si carti mai putin reusite. Am citit mai multe carti de la mai multe edituri si nu pot spune ca am una preferata.
C: Asta e o intrebare gen care e litera ta preferata, desi le folosesti pe toate. Deci nu am una preferata. :))

20.Cine va mai primi aceasta “Leapsa”?
Din moment ce a fost data cam la toata lumea, va invitam pe toti cei care nu o aveti  sa o completati.

15 comentarii:

  1. Euuu nu o am :)) Mersi frumos ;;) ;*;*

    ps: GENIALĂ faza cu Cas :)):x
    Deeean ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac raspunsurile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Asta e o intrebare gen care e litera ta preferata":))

    RăspundețiȘtergere
  4. Iii,imi plac raspunsurile :> .Am primit si noi leapsa,dar am uitat s-o completam :o3.

    P.S.: Noul aspect rocks! >.< <3

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place noul aspect si iau si eu leapsa si aici o leapsa, de fapt mai multe (luati-le pe acelea pe care nu le aveti) http://mystories-apy.blogspot.com/2012/04/lepse.html

    RăspundețiȘtergere
  6. uhuuu:> bune raspunsuri :> va pup scumpele mele:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase răspunsuri şi superbe imaginile :X Îmi place mult noul aspect.

    RăspundețiȘtergere
  8. 7 zile pt o eternitate!!! Si Ma sinucid alta data! :o Cat de mult va detest! =(( Caut cartile astea de vreme buna.... n-am dat de ele :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica ne detesti?:-< Sunt pe libris.ro daca le vrei:D.

      Dee.

      Ștergere
  9. foarte faina leapsa, asa plina cu de toate :) chiar mi-a placut s-o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hahah,grozava leapsa,insa imaginea cu Dean&Cas m-a dat pe spate,LOLOL.Super melodii. :)

    RăspundețiȘtergere