luni, 21 mai 2012

About.. me.

Se pare ca Ganduri Ratacite ne provoaca sa ne autocaracterizam. :)

Incep prin a va spune ca urasc sa ma autocaracterizez, dar am sa fac o exceptie de data asta. Ideea e ca nu incerc sa pretind ceva ce nu sunt, ci sunt pur si simplu eu.

Conform certificatului meu de nastere ma numesc Cristina si m-am nascut in iarna lui ’97. O inaltime de 1,60 si superba greutate de 50 de kg. Curcubeu in cap (deoarce parul meu are o mie de culori, de la blond la brunet), ochii verzi sau albastrii ; inca nu m-am hotarat.
Sunt sagetator si ma bucur de fiecare gura de oxigen pe care plamanii mei o primesc. Am o miopie de -1,5 -2,25 si da, port ochelari. Urasc sa ma culc devreme si sa ma trezesc devreme. Stiti, sunt pasare de noapte. In articolele mele adaug o doza uneori subtila, alteori evidenta, de sarcasm si ironie pe motiv ca nu pot sa scriu ceva serios.

Cand vine vorba de muzica, as putea sa mor ascultand Bon Jovi. Apropo de asta, inca imi bag unghia in gat ca n-am ajuns la concertul de anul trecut. Melodia ‘’ Don’t cry ‘’, a celor de la Guns N’ Roses imi provoaca molii in stomac dintr-un motiv total necunoscut. Ascult, dupa cum am zis si mai devreme, Bon Jovi, Guns N’ Roses, dar si Linkin Park, AC/DC, Simple Plan. In acelasi timp, da, ascult si pop, ca de exemplu : Mika, Train, Owl City, si as putea continua.
Nu ma omor cu televizorul, dar atunci cand o fac prefer sa ma uit pe Discovery si/sau National Geographic. Ca tot veni vorba de Discovery, urmaresc Top Gear. Nu ma uit la ‘Pariu cu viata’. M-am uitat? Da, am vazut primul sezon, mi s-a parut chiar ok. Acum ma enerveaza.
In materie de carti/reviste, ei bine.. . Imi cumpar lunar Stiinta si Tehnica, pentru ca nu dau banii pe Bravo, Popcorn s.a.m.d.; in privinta cartilor.. citesc orice imi pica in mana. Bine, recunosc. Ma chinui de aproape un an sa citesc ‘’Dubla constrangere’’, doar ca nu pot trece de pagina 50.

Imi iubesc prietenii si familia ca pe a doua pereche de ochi (a se citi: da, imi place sa port ochelari). Cea mai buna zi a mea este martea (Dee stie).
Urasc fizica pentru ca am o profa naspa. In realitate da, chiar imi place, insa doar in teorie. Fan Newton, Einstein si Hawking. :))
Nu ma consider o persoana interesanta, dar sunt de parere ca te poti avanta intr-o discutie cu mine fara frica. Si v-am zis ca sunt .. hm, obsedata de Supernatural? Hehee ;;). Siii, am uitat sa va spun ca iubesc ploaia..

Cred ca atat despre mine. Daca vreti sa aflati ceva, intrebati.



13 comentarii:

  1. Wow,Cris,avem destule in comun.Mai putin faza cu Bon Jovi si,ma rog...aspectul tau.Ca na',nu avem cum sa aratam la fel :)) .
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ochelarista ca mine. Gime me a virtual high 5 :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fi bune prietene.... :)))
    \m/

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ador Bon Jovi si rad cu lacrimi la Top Gear, plus ca nu mai uit la Pariu cu Viata. Prea lacrimogen!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Yeap, asta e Criss p care o ştiu :x
    Ai uitat să zici că eşti gata să arzi vreo 2 palme la nevoie când o prietenă o ia pe arătură :)) ;;) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e tare:))) Criss, raspunsul tau?:D

      Ștergere
    2. O da. :)) Cu cea mai mare placere ard cateva palme daca e nevoie;din dragoste, nu alta.>:D<

      Criss

      Ștergere
  6. Se vede ca esti o persoana culta si inteligenta. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. super ideea ta, geniala postare, chiar esti o persoana interesanta, imi plac gusturile tale, si eu iubesc ploaia,

    RăspundețiȘtergere
  8. As fi pariat ca ai mai mult de 15 ani, si ma bucur ca n-am facut-o, ca as fi pierdut cu succes. :)) Ador ironia ta, uneori, cand citesc postarile scrise de tine, ma face sa cred ca citesc o carte(imi aduce aminte mai ales de Will din DI :D )
    Lasand astea la o parte, eu cred ca esti o persoana misto, interesanta si amuzanta, si sper sa ne cunoastem... candva. :)
    XOXO

    RăspundețiȘtergere
  9. Iubesti ploaia? Tu te-ai vazut cum faci cand ploua??:)) As' folosi mai degraba termenul de obsedata. Si cum ramane cu ninsoarea?? Te iubeeesc Crisu meeeu!

    RăspundețiȘtergere
  10. ma declar indragostita de playlistul tau! :)
    p.s. Ai 15 ani? O_o Cred ca esti mult mai matura in sine, chiar daca la suprafata esti copilaroasa.

    RăspundețiȘtergere