luni, 9 iulie 2012

Vechi, da' de suflet

Heeei, dragilor! Ne auzim din ce in ce mai rar, din cate se pare. Nu stiu ce anume ne impiedica sa postam pe blog. Caldura de afara, stresul cu repartizarea la liceu, lenea.. sincer nu stiu :)). Voi ce mai faceti, cum o mai duceti? Bine, sanatosi?
Si in legatura cu concursul.. mda, o sa anuntam castigatorii cand a mea Dee o sa se hotarasca sa intre pe mess, sau sa-mi dea si mie un semn de viata. (mda, am spus chestia asta pe un ton sictirit rautacios pentru ca asa am vrut, nu din intamplare. Dee, te bat!)

Dar, lasand asta la o parte, sa revenim la tema initiala a postarii. Sincera sa fiu, prima data am vrut sa pun, bineinteles, Bon Jovi. :)) Dar apoi m-am razgandit, deci acum va preziiiint...
Am ascultat melodia asta de 3 sau 4 ori in viata mea, pentru ca nu am rabdare sa ascult melodii mai lungi de 6 minute. Dar November rain e.. nu stiu, e genul ala de melodie pe care o sa ti-l amintesti si peste 30 de ani. :)) Cam atat.. . Poate ne auzim mai pe seara, o postare, o chestie, o smecherie.. vedem noi. :)) Pupici! >:D<

10 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=15RwVxNL9Ds

    Nu stiu daca ti l-am mai aratat :d Sper sa-ti placa :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce s.a intamplat. v.ati certat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar este o melodie frumoasă! Ador Guns'N'Roses! :x
    Încearcă și „Sweet Child O' Mine”

    RăspundețiȘtergere
  4. Baiii,mi-e dor de voi :(. Faceti ceva si haida cu mai multe postari :-w .
    Have a great week ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am abtinut sa n-o ascult toata primavara si vara, caci astept toamna pentru a ma transpune mai bine in melodie :) Imi plac foarte multe melodii de la Guns N'Roses. Ce pacat ca timpul a trecut necrutator si peste melodii si peste autori..

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetele va asteapta ceva de la mine aici! >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    RăspundețiȘtergere