sâmbătă, 11 august 2012

Despre concursurile fulger!:)

                Hey hey!:) Deoarece v-ati aratat destul de interesati de concursurile fulger si (sper eu) o sa participati in numar cat mai mare, am revenit acum cu mai multe detalii.

Primul concurs fulger

 Va avea loc astazi, 11 august intre orele 20-22, iar premiile sunt primele doua volume din seria "Razboiul Reginelor" de Oana Stoica-Mujea.


Avem participanti?:) Despre al doilea concurs fulger va voi spune mai multe dupa ce il postez pe primul. Fiti pe faza! 

20 de comentarii:

  1. UUu sună foarte bine. Sper să fiu pe fază:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. :D O sa incerc sa particip si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartile sunt in format e-book?:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu voi participa la acesta deoarece chiar ieri am primit cartile de la Oana insa chiar merita concursul<3

    RăspundețiȘtergere
  5. sper sa ma mobilizez si sa prind concursul:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Doresc sa particip! :x

    RăspundețiȘtergere
  7. supper premiile :) o sa particip si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper sa prind si eu concursul:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu particip :x Desi nu prea am sanse :))

    RăspundețiȘtergere
  10. As vrea sa participip dar diseara din pacate nu pot fi online :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Super concurs. Sper sa pot participa si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  12. superb concurs. Cred ca particip si eu

    RăspundețiȘtergere
  13. Baaai,ce carti geniale :O ! Tre' sa le am >:) :)).Particip :**

    RăspundețiȘtergere
  14. Cartile nu sunt in format e-book, sunt tiparite! :) Super sa vad atatea persoane dornice sa participe! <3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper sa fiu aici la momentul potrivit :D

    RăspundețiȘtergere