miercuri, 15 august 2012

"Moartea la Dallas"(VS#2) - recenzie


Chiar dacă Bill o face să se simte extreme de fericită şi de frumoasă, relaţia cu el implică anumite…complicaţii.

Datorită capacităţii ei de a citi gândurile, Sookie le este foarte utilă vampirilor. De data aceasta este trimisă în Dallas, pentru a descoperi unde a fost dus un vampir şi de către cine a fost răpit. Deşi în noua ei misiune se alege cu partea stângă a feţei vânătă, un genunche umflat şi multe alte zgârieturi – Sookie este sigură ca a meritat efortul. Dar exact atunci când viaţa ei trebuia să revină la normal(mă rog, cât de normală poate fi o viaţă din care vampirii vin şi pleacă după bunul lor plac) o ceartă cu Bill schimbă lucrurile…

                  Oricât aş încerca să vă povestesc cam toate întâmplările din această carte nu aş reuşi. Sunt mult prea multe lucruri esenţiale care se întâmplă şi care cred că o vor marca pe Sookie întreaga viaţă. Pe bune, dacă seria asta ar fi inspirată din realitate nu ştiu zău cât ar supravieţui personajul principal.
                  Mi se pare totuşi puţin cam smiorcăită! Adică ea se sărută cu şeful ei şi cu şeful lui Bill şi tot ea face fiţe că scumpul ei iubit se hrăneşte cu alte persoanele pentru a supravieţui. Geez! 

Fotografia asociata

                 Cati dintre voi ati vazut serialul(macar cateva episoade)? Ce ziceti, merita sa ma apuc de el? 

18 comentarii:

  1. Ce frumoasa e recenzia <3
    Am si eu aceeasi parere despre Sookie. Este foarte puternica, insa se tot plange de neajunsurile ei.

    Eu sincer iti zic ca nu mi-a placut serialul, insa altora le place. Am vazut primul sezon si cateva episoade din al doilea si m-am lasat. Are multe scene erotice in primele episoade, deci, Dee, nu incerca! :))
    Acuma na, depinde si de ce crezi tu.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bleax! De cand ma uit la "Game of Thrones" mi s-a acrit de seriale cu scene erotice :)).

      Dee.

      Ștergere
  2. Nuuu!!! Nu de serial, te rog!!
    Am citit primele 3 carti din serie. Bunicele, zic eu.
    Serialul e de rahaaaat!!! Scuze de expresie. E groaznic, nu mi-a placut deloc. Cine naiba a pus-o pe stirba aia in locul lui Sookie?!
    Si ce e cu mosneagul ala barbos si osos din rolul lui Bill?!?!
    Pana si Eric e groaznic.
    Serialul e ca naiba facut. Parerea mea. Si scenele alea groaznice! Bleax! Cartile is mai faine! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci pentru sinceritate! Nu prea cred ca o sa-l urmaresc.

      Dee.

      Ștergere
  3. pe mine povestile cu vampiri ma fac curioasa, si am citit unele chiar interesante dar as prefera totusi sa raman la lumea reala :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!

    La inceput am avut niste dubii legate de urmarirea serialului, mai intai pentru ca nu mi-a placut mult de actori si apoi din cauza scenelor sexuale care, la inceput, par interminabile. :)) Insa dupa primele 7 episoade urmarite la tv ( inca nu aveam acel entuziasm fata de serial pt a le viziona la calculator) m-am obisnuit cu actorii si a inceput sa imi placa. In ultimele doua sezoane chiar am stat cu sufletul la gura asteptand urmatorul episod.
    La urma urmei mai mult actiunea conteaza. Actiunea e cea care te determina sa vizionezi serialul mai departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm... cam mult 7 episoade sa le urmaresc "in sila". Sunt unele seriale si filme mai bune decat acesta cred eu, din moment ce incepe atat de prost.
      Merci pentru raspuns, o sa tin cont! :)

      Dee.

      Ștergere
  6. Sincer, eu sunt mare fana! Atat a cartilor dar si al serialului! Intradevar, cartile sunt muuult mai bune decat serialul, insa e si el destul e dragut! Deci, da merita vizionat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm... o sa ma mai gandesc. Se pare ca parerile sunt impartite:D.

      Dee.

      Ștergere
  7. Am primul volum.Mi-e frica sa ma apuc de citit din 2 motive :
    1.s-ar putea sa-mi placa prea mult si nu am celelalte volume,deci voi muri in agonie
    2.s-ar putea sa urasc seria asta mai mult ca orice,pentru ca m-am plictisit de vampiri :))
    Ce sa fac?! Zi tu ! :)))
    Cat despre serial...primul episod,bifat.
    Bleaaaaa


    Te pup :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apuca-te de ea numai daca ai chef de ceva alert! Si eu eram plictisita de vampiri cand am inceput-o prima data si de aia am lasat-o balta.
      Vezi tu, daca nu ai ce citi neaparat incearc-o:*. Merita.

      Dee.

      Ștergere
  8. Am citit si eu cartile, acum sunt la volumul 11 si merita. Depaseste fara probleme "Casa Noptii". Altceva, serialul mi se pare destul de jignitor. Nu-mi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am citit "Casa Noptii" :-?. Am vazut ca personajele nu sunt nici pe departe asa cum mi le imaginam eu(si probabil si autoarea).

      Dee.

      Ștergere
  9. Eu n-am vazut serialul dar am citit pana la vol 5 si n-as spune ca usnt 100% rele cartile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt rele deloc:), adica mie chiar mi-au placut primele doua volume. Si nu te tenteaza serialul?

      Dee.

      Ștergere
    2. ba am tenteaza..dar momentan vreau sa termin jurnalele vampirilor ca nici pana azi n-am reusit s-o fac :))

      Ștergere