duminică, 2 decembrie 2012

Eu si Marley - recenzie

MAI AVETI TIMP PANA MAINE SEARA SA VA INSCRIETI LA CONCURSUL ''POSTARILE DE IARNA''. 
Va inscrieti printr-un comentariu cu numele, adresa de email si link-ul blogului la postarea anterioara. 

Eu si Marley
de John Grogran

Da, stiu. Cei mai multi dintre voi ati vazut filmul, vi s-a parut genial, ati plans la sfarsit si habar n-aveati de existenta cartii. Tipic. :-<..

Deeci, dragilor. John si sotia lui, Jenny, sunt doi jurnalisti la inceput de drum care se muta in Florida, din cauza serviciului. Si cum erau casatoriti de aproximativ doi ani, apare intrebarea: 'cand o sa facem un copil?'. Si asta-i tot. Un asteroid loveste planeta, erupe Yellowstone si asa mai departe. John se gandeste (bine, nu cu aceste cuvinte): 'Cum mama ma-sii o sa aiba Jenny grija de un copil, cand ea a omorat pana si planta aia amarata?'. 
Si cum sa rezolve asta daca nu printr-un experiment, ai carui cobai este un.. caine?. Si nu orice caine, ci cel mai rau si nebun caine din lume. E capabil sa sape un tunel pana-n China la primul semn de ploaie. Pentru el, orice obiect pe care 'scrie' 'Marley, n-ai voie' inseamna 'Mananca, Marley!'. 
Dar lasand deoparte nebunia lui Marley, acesta le doveste celor doi stapani ca este, intr-adevar, cel mai bun prieten al omului. Si aici nu ma refer numai la faptul ca i-ar apara in caz de pericol, ci la faptul ca ii sprijina moral, devenind un membru al familiei. 

Cartea este foarte, foarte, foarteee amuzanta, si mult mai buna ca filmul. Stiti ca eu nu prea zic multe, si chiar sper ca o sa cititi aceasta carte, mai ales daca sunteti posesorii unui patruped. M-a fermecat. 

Fragment:
'' - Gata, am gasit numele perfect!
Ma privi sceptic:
- Ia s-auzim.
- Ok. Esti gata? Fii atenta...
Am tras adanc aer in piept si, lasand fiecare cuvant sa mi se desprinda incet de pe buze, am spus:
- Maiestatea Sa... Marley... de... Churchil... al lui... Grogran...!
Bai frate, mi-am zis in sinea mea, da' zau ca suna regal...!
- Mai frate, zise Jenny in acelasi timp, da' tampit mai suna. ''


Imagine asociata

Melodie asociata

Multumesc librariei online Libris pentru aceasta carte. Tin sa spun ca m-a convins sa-mi iau un prietenas patruped, hehe. 

O seara superba va doresc, scumpilor! >:D<



4 comentarii:

  1. Iooi, ce drăguţ :3 Mi-a plăcut mult citatul :)) Sigur o s-o citesc şi eu.
    Să ai şi tu o seară minunată :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate in legatura cu prima parte,din pacate.Nici nu stiam de carte :3 .Dar mi-as dori mult sa o citesc,avand in vedere ca si filmul mi-a placut mult,iar cartea e intotdeauna mai buna <3 !
    Frumoasa recenzia,de asemenea. :)
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Awww,eu una ador cărţile despre animale!Foarte drăguţă recenzia,like it!

    RăspundețiȘtergere
  4. suuuper tare cartea . o recomand cu cea mai mare caldura.

    RăspundețiȘtergere