sâmbătă, 1 decembrie 2012

Primele 100+ de cuvinte

Hello, gasca. Ce mai faceti? Cum o mai duceti? Bine, sanatosi? :)
Asa sper. 
Fara scuze pentru lipsa, nu-si prea mai au rost scuzele. Stiti deja vechea poveste, intram direct in paine.
So...

Eu si Marley
de John Grogran

In vara anului 1967, cand aveam zece ani, tata a cedat in fata rugamintilor mele insistente si m-a dus sa-mi iau un caine. Am mers impreuna, cu microbuzul familiei, pana in adancurile regiunii rurale a statului Michigan, la o ferma pe care o tineau o femeie cam din topor si batrana ei mama. Ferma nu producea decat un singur soi de roade: caini. Se gaseau acolo caini de toate marimile si formele imaginabile, de toate varstele si temperamentele. Aveau doar doua lucruri in comun: fiecare era corcit din mai multe rase imposibil de identificat, si fiecare era disponibil pentru adoptie. Ne aflam la o ferma de metisi.
-         Si acum ia-o pe indelete, fiule, ma sfatui tata. Hotararea pe care o iei azi te va insoti ani de zile de-acum incolo.
Am tras repede concluzia ca dulaii mai batrani asteptau alti binefacatori – si m-am repezit imediat la tarcul catelandrilor.
-         Ar fi mai bine sa alegi unul care nu-i timid, continua tata cu instructiunile. Ia incearca sa zgaltai gratiile sa vezi caruia dintre ei nu ii e frica…..


Ah, fie. Cica 'la multi ani' de 1 decembrie, desi nu's eu mare patrioata. Daca suntem romani, sa fim romani in fiecare zi, nu de 1 decembrie s-o iubim de nu mai putem, iar in restul de 364 de zile sa ne bagam picioarele in ea de tara. 



3 comentarii:

  1. Ai spus bine:Să fim români tot timpul,nu doar de 1 decembrie.RESPECT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ma gandeam si eu azi.. ca poate multi is pe buze azi cu "la multi ani romania", dar in restul zilelor injura tara in toate felurile.. nici eu nu-s mare patrioata, dar azi am incercat sa ma gandesc frumos la tara mea si sa mai ascult ceva muzica romaneasca de calitate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos incepe "Eu si Marley", cred ca am vazut filmul. Era cu un catel agitat si frumos, parca :)) ma bucur ca este si carte. :D pe viitor o voi cauta.

    RăspundețiȘtergere