miercuri, 10 aprilie 2013

Renunt

Da, da, stiu ca am lasat blogul balta, si ca incepe sa se aleaga praful de toata munca asta de aproape 2 ani, si ca nu mai avem aceiasi veselie, pofta de a posta, numiti-o cum vreti, pe care o aveam la inceput. Stiu ca, probabil, nu va intereseaza discursul meu, pentru ca nu este nici primul, dar nici ultimul de acest gen.
Nu suntem niste robotei, nu putem sa ne trezim dimineata, sa stam la scoala 6-7 ore, sa facem teme pana tarziu in noapte (cazul meu), iar apoi sa aparem pe blog ca niste fluturasi si sa spunem, ca si cum viata e frumoasa si roz, si fara greutati, fara note mici, fara nimic, 'hei, dragilor, ce faceti azi?'. Eu nu pot! Nici nu stiu daca stau pe internet 3 ore intr-o saptamana. Nu am timp! Stiu, o sa spuneti ca nu e ceva imposibil, ca ma plang prea mult, ca mereu vin eu si spun, intr-o postare kilometrica, ca asta, aia si ailalta, dar asta e! Cu Dee n-am mai vorbit de saptamani, n-a mai postat pe blog de zece ani (ca si mine, de altfel). Nici nu stiu ce mai face.
Asa ca m-am hotarat sa renunt. Da, frate, renunt! Imi bag picioarele in toata munca si-n tot ce-am realizat pana acum, imi bag picioarele in el de blog, imi bag picioarele in ea de viata! Nu dramatizez, dar asta-i realitatea! Voi n-ati avut niciodata un moment de 'bai, nu mai pot!'? Dee o sa se descurce, e fata mare, ii merge mintea, o sa gaseasca ea cu cine sa ma inlocuiasca.
Mda, deci asta. Sa n-o mai lungim atata.

O primavara (sau iarna, luati-o cum vreti) faina.

Criss (cine altcineva?)

10 comentarii:

  1. Nici eu nu am timp pentru blog tot timpul,dar ma straduiesc.Si am vreo 3 bloguri la care lucrez,si reusesc sa ma impart intre ele.Si eu am scoala,ca sunt la liceu,si stiu cum e,dar depun un efort.Decat sa iti bagi picioarele mai bine iti organizezi timpul si astfel reusesti sa lucrezi si la blog.De cat sa-i dai cu piciorul mai bine incerci sa faci asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. On New Years sexcam Day if a man is the first iPhone since
    June of 2010 to showcase an entirely new product?
    Ein Traumkrper Fort stehende Supertitten auerdem ein ein
    erfreulicher Anblick Drecksack das was auch immer verkrpert isa per exemplum fast kein Anderes
    Nummer Sexcam Pussy.

    Review my site ... sex cams

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu cam am fost in aceeasi situatie. Te inteleg perfect. Am bacul anul asta.. si nu prea mai am timp de nimic. M-am gandit de cateva ori sa renunt, dar nu am reusit. Uneori chiar nu am niciun pic de chef sa postez ceva... Poate dupa ce te linistesti cu scoala ai iarasi chef de blog..

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu am avut perioade din-astea în care mă gândeam pur și simplu, ”hei, chiar mai trăiesc?” și mi-am luat-o o pauză de o lună de la tot. Te înțelegem și poate ai să te întorci...? Noi te așteptăm, oricum.

    RăspundețiȘtergere
  5. e pacat.ai atatia followeri...mai gandeste-te...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei. Cartea mea. Pe bune.
    Sunt total dezamăgită de voi. Am primit premiul de câteva luni şi v-am trimis e-mail-uri şi mesaje ca să vă amintesc că mă gândeam că, na, aveţi şi voi trabă cu şcoala şi eu nu trebuie să fiu prea stresată.
    Dar pe voi chiar vă doare în cot de mesajele mele, nu? Ştiu, a fost doar o carte şi nu mare lucru, dar ca gest a fost foarte urât şi n-o să mai particip la niciun concurs organizat de voi, în caz că vă răzgândiţi cu blogul. Cum ai zis şi tu. Îţi bagi picioarele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum să renunţi? :O

    Cum ai zis şi tu, toată lumea are un moment de "băi, nu mai pot", dar nu moare nimeni din asta, cu chiu cu vai trecem cu toţii peste greutăţi şi e păcat să pierzi munca a doi ani sub influenţa unui impuls de moment. Şcoala mă afectează şi pe mine, Bacalaureatul mă îngrozeşte, nu trece seară în care gândul să nu mă macine înainte de culcare şi să nu-mi reproşez că nu am lucrat mai mult. Dar asta nu înseamnă că trebuie să te închizi în tine şi să fugi de responsabilităţi.

    Acum, ştiu că o să par egoistă din cauza asta, dar ca şi Rose sunt total dezamăgită de voi. De aproape patru luni aştept cărţile de la Postările de iarnă şi nimic. Am zis că trebuie să fiţi şi voi ocupate cu şcoala, plus că e greu să rupi banii de transport dintr-o alocaţie de elev, şi că de asta ar trebui să vă înţeleg şi să am răbdare. Iar acum aflu cu stupoare că puţin vă pasă de cei care v-au apreciat şi şi-au pus încrederea în voi. Dacă aţi început un lucru măcar duceţi-l până la capăt, dar de fapt acum îmi e evident că de la început nu v-a păsat câtuşi de puţin.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne cerem scuze pentru cei care nu si-au primit inca premiile. Vor fi trimise cat de curand si rezolvam pentru totdeauna situatia asta.

    RăspundețiȘtergere