joi, 9 iunie 2011

Cartea bate filmul("Dear John")


            Ce înseamnă să iubeşti cu adevărat? 


         


   



 Aceeaşi întrebare nebumirotare şi-o pun cei doi Johni: cel din carte şi cel din film. Dar de ce sunt doi? Nu ar trebui să fie acelaşi John? Ar trebui, dar nu este... Pentru John din carte, cerul a încetat să mai fie real după primirea scrisorii ce i-a frânt inima şi a distrus pentru totdeauna doua vieţi. Dar John din film încă mai poate simţi razele de soare. John, în adevăratul sens al cuvântului, cu toată tristeţea din suflet, a păstrat scrisoarea şi a purtat-o cu el ca pe o rană din luptă, spre deosebire de „falsul” John, care le-a aruncat pe toate. Primul, mă lasă să simt şuvoiul de amintiri pe care îl eliberează în paginile acestei cărţi... Eu nu am de unde să ştiu ce simte Jon din film cu adevărat, dar ştiu că cel din carte m-a făcut să plâng mult timp după ce am citit ultima frază din roman...




„Şi pentru cea mai scurtă clipă, am sentimentul că suntem din nou împreună.” 











Melodia asociată: 






5 comentarii:

  1. N`am ce zice^^
    Superba cartea:)
    Am citit`o cu cea mai mare placere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am citit-o, kyky:X.
    Ai vazut si filmul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea...recunosc nu am citit-o( spre rusinea mea) . Filmul mi s-a parut foarte bun. Si cum cartea bate filmul....nu pot decat sa ma duc in librarie sa o caut :). O zi frumoasa sa ai

    RăspundețiȘtergere
  4. Flyerboy, si eu am vazut prima data filmul, deci no stress:]]. De-abia acum mi-am luat cartea si am scris despre asta imediat ce am terminat-o:].

    Spor la lectura!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am vazut nici filmul si n-am citit nici cartea :"> !

    RăspundețiȘtergere