vineri, 29 iulie 2011

Leapşa(:

Am primit o leapsa de la Eve
Cerinţa:10 activităţi preferate

1.  Cititul .  Categoric, ador să citesc!:) De obicei, asta fac în timpul liber, atunci când stau singură. 


 2. Muzica. Fară prea multe explicaţii, cui nu-i place muzica?!


 3. Fotografia. Uneori, pur şi simplu mă trezesc cu aparatul în mână, făcând poze:)). 


 4. Internetul. Nu pot sta prea mult departe de tastatură şi de voi, bineînţeles!:*

 5. Plimbările. Fie pe jos, fie cu bicicleta, o plimbare este mereu binevenită!


 6. Vorbitul pe mess. Nu aş rezista mai mult de două săptămâni fără statusuri şi emoticoane:))


 
7. Top Gear . Aştept cu sufletul la gură să fie 21:00, ca să pot vedea noul episod din Top Gear:))

 8. Titanic! Sau mai bine zis, filmele in general. (:

9. FBI Oh da! =p~

10. Glumele. Pur si simplu ador sa rad! (:

I-o dau mai departe  Danielei , Roxanei si oricui o mai doreste! >:D<





 
şi

6 comentarii:

  1. Huh, am facut deja recenzia, dar multumesc oricum>:D<
    Si uau, si eu sunt fana Top Gear! Si eu care credeam ca sunt singura :)) E 9 ceasul, am tulit-o! :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. deja leapsa*. of.'s prea ametita :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, suflet!:*

    Stai calma, roxana:]]. Eu si criss pur si simplu adoram Top Gear<3 si masinile in general:]]

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu o vreau:*vezi ca o iau dee:*

    RăspundețiȘtergere