vineri, 21 septembrie 2012

Despre mai multe + Leapşa :)

              Hello, hello! :) Da, ştim... trebuie să ne cerem scuze că nu am mai postat atâta timp, însă avem o veste bunîă - am supravieţuit primei săptămâni de şcoală. La voi cum a fost? Povestiţi, povestiţi cel mai drăguţ comentariu va primi toate chestiuţele de mai jos :).
           Că veni vorba de chestiuţe(citiţi swag items), vă rog să îmi spuneţi cei care nu v-aţi primit plicurile sau pachetele - am câteva rătăcite pe acasă cred. Aşa, acuuum... am făcut 100 000 de vizite şi mulţumim enorm pentru asta! Promitem un Big giveaway cât mai curând posibil, momentan trebuie să ne acomodăm cu liceul - you know, profesori şi colegi noi alea alea.
           Am vreo trei cărţi începute şi îmi pare foarte rău că nu am citit mai mult în vacanţa asta pentru fiindcă acum sunt cam presată de timp. Şi că veni vorba de vacanţă, varăăă (ce dor mi-e de vremurile alea), am primit o leapşă foarte drăgută de la draga noastră Evelyn Eve. Mulţumim tare mult că te-ai gândit şi la noi, chiar ne era dor de o leapşa :).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1.  Dă o notă de la 1 la 10 acestei vacanţe !
Având în vedere faptul că am avut parte de un deces în familie(uhh, I know
L)... un 8 cred că e ok.

  2.  Pe unde te-ai plimbat ?
Nu m-am plimbat prea departe de casă...doar prin împrejurimi.

  3.  Menţionează cel puţin 2 prieteni cu care te-ai distrat vacanţa aceasta.
Nu le cunoaşteţi, nu am prea vorbit despre ele...daar, vă zic numele. Miha şi Moniii. Ză best!:)

 4. Spune cel puţin 2 melodii pe care le-ai ascultat vara asta.
                                     (am descoperit-o cam pe la sfârşitul veri, dar e...special)
  
                                                                 Oh yeaaaah! :))

 5.  Ai realizat tot ce ţi-ai propus la începutul vacanţei ?
În mare parte da:).

6. Arată-ne o poză pe care ai făcut-o vara asta. Nu trebuie să fie neapărat cu tine.


7. Povesteşte-ne o întâmplare haioasă din vacanţă. 
Au fost multe întâmplări şi replici geniale, nu pot să vă povestesc doar una =). 

Weekendul ăsta vreau să citesc, să citesc şi să citesc din nou. Aşa că pregătiţi-vă! În caz că îmi indeplinesc visul o să vă bombardez cu recenzii :).


8 comentarii:

  1. Felicitari ! La cat mai multe accesari ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intrat in clasa a 11-a si la mine in oras asta inseamna ca orele incep la ora 7.30 FIX. Sincera sa fiu nu credeam ca ma voi obisnui cu programul dar se pare ca trezitul la 6 nu face altceva decat sa ma ajute foarte mult; ziua mea avand acum mult mai multe ore decat a avut pe parcursul vacantei.
    Prima saptamana a fost una de reacomodare, nu pot spune ca am avut multe teme si ca cineva ne-a presat; toti profesorii ne-au perzentat materia, mai ales ca anul acesta fac numai materii pentru profilul uman. Mi-am revazut colegii, lucru care ma bucura si care mi-a facut fiecare dimineata mai buna, in plus chiar imi era dor de toata atmosfera de liceu.
    In plus la festivitatea de deschidere a fost chiar foarte dragut; vazand noii boboci mi-am dat seama ce repede au trecut primii mei doi ani in liceu.
    A fost o saptamana in care mi-am dat seama ca trebuie sa ma apuc de muncit daca vreau sa realizez ceva.
    Iar voua fetelor, va doresc un an de boboceala minunatsi la cat mai multe vizualizari pentru ca meritati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 7 30?Eu incepeam la 7 15.Stii cum aratam toti la 7 15?multi eram din provincie si ajungeam la 7 fara ceva,aratam ca mortii.

      Ștergere
    2. Multumim mult! :) Si eu ma trezesc la 6...la 6:45 am microbus si la 7 si 20 sunt in scoala. Dar incep orele la 8, asa ca am timp de coffee :).

      Dee.

      Ștergere
  3. Prima săptămână a fost de practică şi am stat cu picii de 5 şi 6 ani de la grupa zero. Faze simpatice au fost o grămadă :)) Dacă mă ia valu', se mai întâmplă!!
    Într-o zi s-au jucat un fel de joculeţ de cunoaştere (între ei) şi trebuiau să spună ce le place să mânânce, la care o puştoaică: 'mie-mi place puiul miţos! ptr că e de la tanti Miţa!' :)) Apoi trebuiau să spună ce le place să facă, la care un băieţel: 'mie-mi place să duc rable la remat b-)' :)) Azi Horia s-a apucat să plângă, de ce? şi-a adus aminte că ieri s-a lovit la deget! :)) Şi mă duc eu repede la amicul meu (adică el) şi-i zic 'Horia, eşti băiat mare?' 'Da' (printre lacrimi), 'Ştii că băieţii mari nu plâng?' 'Da', 'Atunci tu de ce plângi?'- la care el pauzăăăă. 'Mai plângem?' 'Nu'. La care eu mă duc în faţa băncii lui şi îi zic 'Sunt cu ochii pe tine! b-)' şi fac semnu' ală cu ochii pe el :)) nu ştiu cum să explic mai calumea :)) şi normal s-a pus pe râs :)) Şi am continuat să-i tot fac aşa până am ieşit din clasă şi când treceam pragu' strigam la el 'Tot te văăăăd!' :)) şi normal că a râs şi s-a potolit.
    Cam fazele astea îmi vin mie în cap pe moment.
    Uhm cam atâta am făcut eu săptămâna asta, dar de luni iau mâţa de coadă şi trec la ore.

    Boboceală plăcută, fetele!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. DeeDee, preiau si eu leapsa pe blogul meu ca tare e draguta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa faci! :) De-abia astept sa-ti vad raspunsurile.

      Dee.

      Ștergere
  5. Prima mea saptamana de scoala a fost a naibii de emotionanta si plina de extaz .Ca m-am reintalnit cu colegii? Neaaah.Putin imi pasa.Ca m-am reintalnit cu baiatul pe care efectiv il ador ? Dua.Evident.In fiecare zi in care a trecut pe langa mine ,am inceput sa balmajesc cuvintele,sa merg ciudat si sa spun lucruri la care de fapt nu ma gandeam.Off,fir-ar ea de dragoste.Apoi intram la ore.Si ma plictiseaaaaam.Si vroiam atat de mult sa ma mut in fata clasei lui si sa raman acolo.Dar apoi am avut temele vietii.Si a trebuit sa ma apuc sa incerc din nou sa fiu elevul model de anul trecut.Si cum sa faci asta cand un idiot se plimba prin gandurile tale ?Un idiot iubibil !In pauze,pentru ca stiam ca voi fi ruinata daca nu o fac,mi-am luat cartile la mine .M-am apucat de 3 carti in acelasi timp si am de gand sa le si termin.Dar nici macar cartile nu mi-au distras atentia...Complicat :-< :o3

    RăspundețiȘtergere